Share Everything of My Wonderful Life

Because Sharing Is Caring

jalan.jalan.narsis

A month ago, me and my friends (Gita, Putu and gita’s bf –baki – ) went to some cool places.

 

 

We went to museum Joang 45, museum (forgot the name) :p, Sunda Kelapa Mosque. Getting bored with malls so we decided to go to museum..yeayyy… the forgotten place is not bad to be visited in holiday icon smile jalan.jalan.narsis

As a woman who loves to be photographed hahaaa of course taking pictures is one of the – must do -  thing. :p

Here some pictures taken while visiting those places. Love it icon biggrin jalan.jalan.narsis

photoeditor1313661724553 300x225 jalan.jalan.narsis

putu-gita-me at museum Joeang 45 :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

the place reminds us how hard they (our heroes) got the independence of Indonesia :')

photoeditor1309706707794 jalan.jalan.narsis

me, hahaaa... :p

 

after visiting museum djoeang45, we went to another museum, but in this museum, there's Dutch cemetery which was about two centuries ago. how old.
photoeditor1313644312346 225x300 jalan.jalan.narsis

we're like models, aren't we?...hahahaaa

resized jalan.jalan.narsis

what a beautiful cemetery

photoeditor1313660059047 225x300 jalan.jalan.narsis
this is the best part… sunda kelapa park! (if im not mistaken for the name) :p
just enjoy it… icon biggrin jalan.jalan.narsis
hohohooo
photoeditor1313594314331 300x225 jalan.jalan.narsis

ah, how i love this pict :')

peuf 20110818 7 225x300 jalan.jalan.narsis

the fountain

peuf 20110818 8 300x224 jalan.jalan.narsis
peuf 20110817 4 300x225 jalan.jalan.narsis

just me and her :)

what a surprise that in  jakarta, we could see this beautiful park…
peuf 20110817 5 300x224 jalan.jalan.narsis

smiling :)

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “jalan.jalan.narsis”

  1. budiariyanto says:

    wuih… jebretane, mantab… karena bnyk foto aku mau coment 1 foto, foto saat bersama patung menangis…
    itu akan lebih keren, menurut komentator ini, kalo artis barunya berdiri didepan samping patung dengan wajah acuh , seolah si patung sedang meminta2..tp kagak dikasih… hahaha… dan si artis tsb jgn pake tongkat tp make kaca mata itemnya… kalo perlu topi belanda…. :D

  2. tristyantoprabowo says:

    wah bagus ya ngabuburit ala bunga…… judulnya jalan-jalan narsis ya? lebih cocok si narsis jalan-jalan heheheheh….. peace (^_^)V

  3. arnissilvia says:

    gamisnya lucu. beli dimana?

  4. gemakusumaputri says:

    kabuung, kece kece bener deh ahh foto2nya
    apalagi modelnya nih #eaaa :D

  5. bunga says:

    @mas budi: ahahaaaa….
    boleh juga tuh idenyaaa…tadiny biar jadi gambar simpati, tp kl brubah jd adegan gitu mungkin malah bikin ngakak… :D :D :p

  6. bunga says:

    @ mas bowo: kikikiiikk…bisa-bisa…judul bisa dibaca seperti tulisan arab atau biasa… :p
    tergantung cara pandang dan cara baca..ahaaahhayyy..

  7. bunga says:

    @arnis: waah,makasiihh…bajunya siapa nih?hohoo..kalo yg aku pake beli di pasar baru..hihiii..kalo temen aku yang pake, dia dari butik,, :p

  8. bunga says:

    @gemasaaayy: ihiiirrrr….makasiiihh gemasaayy :D modelnya jadi maluuu *blushing*….minta di traktir nih kayaknyaaa…hahaaaa :p

Leave a Reply

Before you post, please prove you are sentient.

Earth orbits the ...